.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فساد ابتدا فردی و اتفاقی است و فرد با ترس و لرز انجام می‌دهد و همه از عواقب آن می‌ترسند افزود: در مرحله بعد فساد سیستمی و شبکه‌ای و بعد قانونی و سرانجام فساد در مرحله تسخیر دولت یا نخبگان قرار می‌گیرد. در کشور ما عده‌ای هستند که آبرویشان را می‌برند اما کسی به داد آنها نمی‌رسد
شمال نیوز : یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فساد ابتدا فردی و اتفاقی است و فرد با ترس و لرز انجام می‌دهد و همه از عواقب آن می‌ترسند افزود: در مرحله بعد فساد سیستمی و شبکه‌ای و بعد قانونی و سرانجام فساد در مرحله تسخیر دولت یا نخبگان قرار می‌گیرد.(ادامه)
همسایگان ما باید بدانند پس از اتمام شیر گاو شیرده آن را ذبح می‌کنند هیچ‌گاه فکر نکنند که کشورهای فرامنطقه‌ای برای دفاع از آن‌ها در منطقه باقی می‌مانند/ خلیج فارس خانه ماست/ بیش از ۶۰ درصد نفت جهان از این منطقه خارج می‌شود(خبر)
(ادامه)
وزیر امور خارجه در نشست خبری با همتای سوری به نظامیان آمریکایی توصیه کرد که به خانه برگردند و به مقامات این کشور هم توصیه کرد که منطقه را به اهل منطقه واگذارند. توصیه امیرعبداللهیان به نظامیان آمریکایی: به خانه برگردید
وزیر امور خارجه در نشست خبری با همتای سوری به نظامیان آمریکایی توصیه کرد که به خانه برگردند و به مقامات این کشور هم توصیه کرد که منطقه را به اهل منطقه واگذارند.(ادامه)
مسئله اقتصاد، مسئله اول کشور است/ یک زمانی رئیس جمهور وقت هم اجازه بازدید از زندان را نداشت/ دولت به دنبال اصلاح ۲۱۰ گلوگاه فساد است/ تمامی برنامه های دشمنان در اغتشاشات اخیر گفته نشد/ دشمن به دنبال انسجام بین خانواده های زندانیان اغتشاشات بود ....(خبر)
(ادامه)
قالیباف از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی خواست تا به راه حل‌های زیرساختی و کوتاه مدت مدیریت بازار ارز توجه ویژه داشته باشند. واکنش رئیس مجلس به افزایش قیمت ارز
قالیباف از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی خواست تا به راه حل‌های زیرساختی و کوتاه مدت مدیریت بازار ارز توجه ویژه داشته باشند.(ادامه)
آیت‌الله رئیسی: ایران و چین دوستان روزهای سخت هستند/ اعلام آمادگی برای اجرایی شدن طرح "کمربند-راه"/ شی جین پینگ: چین قاطعانه معتقد به توسعه روابط با ایران است/ اعلام آمادگی برای حمایت از شرکت‌هایی که تمایل به سرمایه‌گذاری در ایران دارند....(خبر)
(ادامه)
استقبال رسمی قالیباف از رئیس مجلس روسیه
رییس مجلس شورای اسلامی به صورت رسمی از «ویاچسلاو ولودین» همتای روسی خود در بهارستان استقبال کرد.(ادامه)
جنگ اوکراین چگونه انسان‌دوستی غربی‌ها را آشکار کرد؟
کشورهای اروپایی که زمانی پذیرش پناهجویان افغانی، عراقی و سوری را «بحران مهاجرت» می‌نامیدند، هم‌اکنون در بحبوحه مشکلات سیاسی و اقتصادی، برای سیل میلیونی پناهجویان اوکراینی، آغوش باز کرده‌اند(ادامه)
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است. افتخار می‌کنم داماد روحانی هستم؛ شخصیت کمی نیست/ امریکا رئیس روابط عمومی دنیاست/ الان مشغول نوشتن خاطرات و جلسات است/ با لاریجانی، حسن خمینی و جهانگیری جلساتی داشته/ خیلی اهل‌خواب نیست
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است.(ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
مردم پول‌های خودشان را در بورس ریختند و بعد رئیس جمهور قبلی مملکت حرفی زد و پشت همه را خالی کرد. یکباره بورس سقوط کرد. از نظر ما این اتفاقی و شیرخطی نیست. این‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ما احتمالاً بازیگرانی در آن سوی آب دارد و....(خبر)
(ادامه)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است


رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است/ حواشی مراسم تحلیف / قالیباف با همه دست داد/ روحانی بالاخره بعد از کرونا به مجلس آمد(خبر)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است (ادامه)
جدیدترین اخبار از مهمانان تحلیف رییس جمهور سیزدهم
ابراهیم رئیسی به عنوان هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران ساعت ۱۷ امروز؛ پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ با ادای سوگند در مجلس، رسما کار خود را در قوه مجریه آغاز خواهد کرد. (ادامه)
 در این گزارش سعی داریم مروری بر تاریخچه، چالش ها و اصلی ترین گزینه های هدایت وزارت نفت داشته باشیم. وزیر نفت دولت سیزدهم چه کسی خواهد بود؟ / مروری بر وزرای نفت جمهوری اسلامی ایران
در این گزارش سعی داریم مروری بر تاریخچه، چالش ها و اصلی ترین گزینه های هدایت وزارت نفت داشته باشیم. (ادامه)
امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در خصوص پرونده ترور شهید فخری زاده گفت: «عاملان اجرای این ترور که بخشی از آنها توسط دستگاه های امنیتی ما شناسایی و حتی دستگیر شده اند ... عاملان ترور شهید فخری‌زاده دستگیر شدند
امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در خصوص پرونده ترور شهید فخری زاده گفت: «عاملان اجرای این ترور که بخشی از آنها توسط دستگاه های امنیتی ما شناسایی و حتی دستگیر شده اند ...(ادامه)
شمال نیوز : 
رئیس قوه مقننه با بیان اینکه هدف بسته اقتصاد مردمی مجلس قشر مستضعف و محروم است، ادامه داد: امروز با تورمی که در جامعه پیش آمده طبقه متوسط کشور نیز با چالش در زندگی خود مواجه شده اند و ممکن است در صورت عدم اتخاذ تدابیر لازم، با چالش بیشتری مواجه شوند..... نمی‌توان نماینده مردم بود و در میان مردم نبود / برای حل مشکلات، عصای دولت هستیم / می توان تا ۵ سال آینده به ثبات اقتصادی رسید / خدمت به مردم، مصداق مبارزه با آمریکاست / هدف بسته اقتصاد مردمی، بهبود معیشت طبقات محروم است
شمال نیوز : رئیس قوه مقننه با بیان اینکه هدف بسته اقتصاد مردمی مجلس قشر مستضعف و محروم است، ادامه داد: امروز با تورمی که در جامعه پیش آمده طبقه متوسط کشور نیز با چالش در زندگی خود مواجه شده اند و ممکن است در صورت عدم اتخاذ تدابیر لازم، با چالش بیشتری مواجه شوند.....(ادامه)
استقبال بازار خودرو از دلار ۲۲ هزار تومانی/ حالا نوبت گرانی گوشی همراه است/ اشکال محاسباتی تیم اقتصادی دولت، دلار را 20هزار تومان کرد/ ممنوعیت اعلام قیمت فروش مسکن در سایت‌ها، نتیجه عکس داد....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان استان مازندران بدانند ، وقت برای دعوا و بگو مگوهای فردی و اختلاف با رئیس سازمان محیط زیست بسیار است و این فرصت ارزشمند برگزاری همایش ملی دریای خزر را نمی بایست با لج بازی از بین برد ..... صف آرائی نمایندگان مازندران و کلانتری همزمان با همایش ملی خزر / نمایندگان دعوت نشدند یا تحریم کردند ؟ / وقتی منافع ملی فدای کشمکش های سیاسی و اختلافات فردی می شود !
شمال نیوز : نمایندگان استان مازندران بدانند ، وقت برای دعوا و بگو مگوهای فردی و اختلاف با رئیس سازمان محیط زیست بسیار است و این فرصت ارزشمند برگزاری همایش ملی دریای خزر را نمی بایست با لج بازی از بین برد .....(ادامه)
شمال نیوز : اوایل همین دولت آقای روحانی از مردم خواستند که در صورت تمکن مالی از دریافت یارانه انصراف دهند. این درخواست در اوایل انتخاب شدن و اوج محبوبیت ایشان بود اما ۷۲ میلیون جمعیت داشتیم، ۷۴ میلیون ثبت نام کردند!!
.... توکلی : مردم وضعیت را می‌بینند و می‌فهمند که ما صادق نیستیم و انقلاب و اسلام را پله قرار داده‌ایم
شمال نیوز : اوایل همین دولت آقای روحانی از مردم خواستند که در صورت تمکن مالی از دریافت یارانه انصراف دهند. این درخواست در اوایل انتخاب شدن و اوج محبوبیت ایشان بود اما ۷۲ میلیون جمعیت داشتیم، ۷۴ میلیون ثبت نام کردند!! ....(ادامه)
آیت‌الله جنتی: اگر برجام را آتش می‌زدیم امروز مایه دردسر نمی‌شد/ترامپ مثل ببر فریاد می‌زند و مثل گربه می‌ترسد
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: با ادامه وضعیت موجود مشکلات ما حل نمی‌شود؛ امروز نیروهای جوان و آتش به اختیار آمادگی کامل برای فعالیت دارند. نیازی نیست که این نیرو ها را در پستهای بالا و حساس بکار گیری کنید.(ادامه)
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی کیاسری برای نامزدی در یازدهمین دوره اتتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت ریاست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور استعفا کرد ..... استعفای شجاعی از ریاست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی کیاسری برای نامزدی در یازدهمین دوره اتتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت ریاست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور استعفا کرد .....(ادامه)
وزیری که با لباس سپاه خود را به ساختمان مجلس + عکس
خرداد: نوبت عصر مجلس شورای اسلامی با حاشیه‌های جالبی همراه بود.(ادامه)
درگذشتگان سیاسی در سال 97
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده بابل بابیان اینکه قدرت نمایندگان باید در جهت تامین رفاه و مطالبات مردم استفاده شود تاکید کرد:ادبیات  نمایندگان همواره باید معطوف به مهر و محبت ، صلح و دوستی و مدارا باشد..... نیاز آذری : فشارکاری یا قدرت سازمانی نباید موجب رفتار نسنجیده از سوی نمایندگان و مسئولان شود
شمال نیوز : نماینده بابل بابیان اینکه قدرت نمایندگان باید در جهت تامین رفاه و مطالبات مردم استفاده شود تاکید کرد:ادبیات نمایندگان همواره باید معطوف به مهر و محبت ، صلح و دوستی و مدارا باشد.....(ادامه)
حاشیه‌های خواندنی استیضاح وزیر اقتصاد
استیضاح وزیر اقتصاد در مجلس شورای اسلامی حاشیه‌های جالبی از جمله استعفای یک نماینده اصلاح‌طلب از فراکسیون امید و درگیری لفظی و فیزیکی دو نماینده به علت شباهت فامیلی شد.(ادامه)
انتقادات بی‌پایان اعضای شورای شهر با رویکردهای متغیر
بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری همراه با آماج انتقادات و تهدیدات اعضای شورا برگزار شد.(ادامه)
کارنامه رییس جمهوری در سالی که گذشت
رییس جمهوری اسلامی ایران در طول یکسال گذشته علاوه بر سفرهای داخلی و افتتاح طرح ها و پروژه های ملی و منطقه ای ، سفرهای خارجی و دیدار با همتایان ودیگر مقامات کشورها را در برنامه های خود داشت و در هر یک از این دیدارها همواره بر توسعه روابط دوجانبه تاکید می کرد.(ادامه)
وزیر کشور امروز مهمان خانه ملت بود تا به سوالات جمعی از نمایندگان در خصوص املاک شهرداری تهران پاسخ بگوید. او به نمایندگان گفت که این وزارتخانه در اعمال حاکمیت نسبت به شهرداری‌ها محدودیت‌هایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.



رحمانی‎فضلی: حکم شهردار را من می‌زنم اما در عزل و برخورد با شهرداران اختیاری ندارم
وزیر کشور امروز مهمان خانه ملت بود تا به سوالات جمعی از نمایندگان در خصوص املاک شهرداری تهران پاسخ بگوید. او به نمایندگان گفت که این وزارتخانه در اعمال حاکمیت نسبت به شهرداری‌ها محدودیت‌هایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. (ادامه)
عکس/ پیکر دریانوردان سانچی در شانگهای
پیکر 3 تن از دریانوردان نفتکش سانچی در شانگهای که جهت انتقال به ایران آماده شده اند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.